Firma SKiL-PC uprzejmie informuje i przypomina, że NIE JESTEŚMY serwisem gwarancyjnym Xiaomi, nie naprawiamy telefonów w ramach gwarancji! Nie prowadzimy również sprzedaży telefonów Xiaomi. W celu uzyskania naprawy gwarancyjnej należy skontaktować się z sklepem gdzie telefon został zakupiony.
Dla naszych ogólnopolskich klientów mieszkających poza terytorium Poznania uruchamiamy serwis telefonów Xiaomi Door-to-door!
Jak to działa?
Pierwszym krokiem skorzystania z usługi serwisu Xiaomi Door-to-door jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Następnie telefon należy przygotować do naprawy tzn.:
jeżeli to możliwe należy zrobić kopię zapasową danych (nasz serwis stara się nie resetować telefonów do ustawień fabrycznych podczas naprawy, niestety czasami jest to konieczne do ukończenia serwisu) SERWIS SKIL-PC NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA UTRACONE DANE (ZDJĘCIA, FILMY, KONTAKTY, SMSY, APLIKACJE ITP.) PODCZAS SERWISU
z telefonu należy wyjąć kartę SIM oraz kartę pamięci
telefon należy wyjąć z ETUI, dodatkowej obudowy itp.
należy zdjąć blokadę ekranu w postaci kodu lub wzoru (ewentualnie do zgłoszenia serwisowego należy dołączyć kod/hasło/wzór)
należy zdjąć blokadę aplikacji “Telefon” (jest ona nam niezbędna do wykonania testowego połączenia po serwisie oraz do wpisania kodu serwisowego do menu testowego)
Ostatnim krokiem jest staranne zapakowanie telefonu, należy go owinąć folią bąbelkową lub innym miękkim materiałem np. papier ręcznikowy oraz włożyć go do kartonu i wypełnić miejsce w środku by telefon nie przesuwał się w środku paczki.
Kurier skontaktuje się z Państwem w celu odbioru paczki.
Po odbiorze kurier przetransportuje paczkę do naszego serwisu, gdzie dokonamy naprawy.
Naprawiony telefon zostanie odesłany również paczką kurierską z metodą płatności za pobraniem.